Είχα τη χαρά να παρευρεθώ σήμερα και να απευθύνω χαιρετισμό στην 1η Νοσηλευτική Ημερίδα που διεξήχθη στο Νοσοκομείο Αγρινίου και αφορά τη Νοσηλευτική Επιστήμη.
Ήταν τιμή για μένα που να παρίσταμαι μεταξύ ανθρώπων που ο καθημερινός τους αγώνας είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας, σε έναν τομέα που μας αφορά – αυτόν της υγείας.
Συγκεκριμένα, οι νοσηλευτές μας αποτελούν βασικότατο πυλώνα του συστήματος υπηρεσιών υγείας.
Τα υψηλά επίπεδα κατάρτισης, η αφοσίωσή στο λειτούργημα και η παροχή βελτιωμένης φροντίδας στον ασθενή κατά
την άσκηση των καθηκόντων τους υπό τις πλέον δύσκολες συνθήκες, είναι αξιέπαινα.

Γι΄αυτό και είναι αδήριτη ανάγκη η στήριξη τους με κάθε τρόπο στο πλαίσιο συνολικής ενίσχυσης του ΕΣΥ.
Ταυτόχρονα αναδεικνύεται η ανάγκη για επένδυση στην εκπαίδευση των νοσηλευτών, για να δοθεί τεράστια ώθηση στο
ν αριθμό των φοιτητών νοσηλευτικής που εκπαιδεύονται, αλλά και για να εξασφαλιστεί η συνεχής επαγγελματική
ανάπτυξη και εκπαίδευση τους
.
Χριστίνα Σταρακά



